Sunday, October 28, 2012

Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM)


Ini adalah program anak angkat bersama keluarga orang asli di Kampung Kelaka, Jelebu, Negeri Sembilan oleh USIM (Universiti Sains Islam Malaysia). Para pelajar adalah pelajar tahun 3, yang baru selesai cuti Raya Haji, dan kebanyakkan bergegas pulang kerana program ini diberikan markah (wajib dan bukan sukarela). Mereka dipertanggungjawabkan untuk tugas daie. Pengajian mereka ialah Dakwah & Islamic Management. Kehadiran aku, adalah atas jemputan sahabat aku dari YADIM, kerana aku berminat nak melihat program burger YADIM, dan rupa-rupanya disekalikan dengan pelajar juga (macam AMAN KAMPUS). Hadir bersama ialah Prof Dr Yusuf, Dr Salah (Mesir), Encik Mohamad - pensyarah mgmt, wakil JAKIM dan aku, serta orang-orang YADIM. Aku ucapkan teimakasih pada YADIM kerana sudi menjemput dan menumpangkan aku untuk sampai ke Jelebu, Negeri Sembilan ini. 























No comments:

Post a Comment