Tuesday, March 15, 2011

Trafalgar Square

Inilah dia gambar aku kat Trafalgar Square. Inilah juga tempat yang bonda aku, sangat sangat nak tengok burung merpatinya. Aku pulak memang lah lurus bendul. Pergi masa time hujan. Dengan kotor dan basahnya. Tapi sekarang ni burung merpati dah tak banyak sangat rasanya. Demam agaknya. Kat belakang tu British Library, jalan sikit, akan sampai ke Piccadilly. Terus lagi....emm....tak payah cerita la...

Masa gambar ni diambil, aku memang bodoh-bodoh lagi...ialahkan...

Tapi kena rakamkan penghargaan pada rakan ku : Husayn Soyalp seorang Turkist Cypriot dari Cyprus. Banyak yang aku fahami tentang suasana sebelah tempat dia datang. Aku masih teringat lagi, kekecewaan beliau semasa beliau gagal mendapat visa ke US. Selepas merancang macam-macam dengan Adnan. Kata-katanya, in quote : we are not welcome in any country. Memang sedih gila aku tengok muka dia waktu tu. Gambar ini diambilkan oleh beliau.. Wherever you are right now Husayn, I wish you all the best..

No comments:

Post a Comment