Tuesday, March 15, 2011

Semasa di Denham

Aku kurang pasti nama restoran ini, tapi aku tidak lupa akan tempat kami selalu berkumpul. Selalunya di Spanish Restaurant ini. Ini semua gara-gara Manuel yang selalu sangat promote makanan Sepanyol. Aku tidaklah gemar sangat pun, pasal banyak 'pantang-larangnya', tapi memandangkan hampir kesemua rakan-rakanku gemar pergi restoran ini. Aku pun turut serta. Aku lebih suka ke Gallipolli, berdekatan Station Underground Angel (Northern Line), tapi biasalah, nak ke Central London, memanglah amat perit pasal terlalu jauh dari Denham ini. Hendak lagi, bila kita orang ni, tak ada kenderaan sendiri, kecuali gadis sebelah aku ini, Charlotte.
Charlotte bersama denganku semasa kami pergi ke Ohio, United States. Dia amat berhajat nak ke Niagara Falls (sempadan Canada & Amerika) - baru je aku tengok dalam siri Covert Affairs kisah orang Iran ini, nak pergi jadi rakyat Amerika, dia sanggup nak meredah Niagara Falls. Pada aku, mungkin aku salah, tapi Canada pun apa kurangnya. Tetapi biasalah kan... Cerita TV... dah namanya cerita TV.. Melihat gambar ni, teringat aku, dah lama sungguh...

No comments:

Post a Comment