Wednesday, March 23, 2011

Baskin Robbins

Sudah lebih setahun rupanya Pink Day - Wednesday dilancarkan. Dimana, 2 scoop ice cream untuk kanak-kanak, adalah untuk satu scoop ice cream regular pada harga yang sama = RM7.90, kalau tak silap, tapi selepas tax lebih kurang RM10.00, jadi aku ambil peluang makan aiskrim kat Baskin Robbins ni pada hari Rabu.

Rasanya, lain kali pun aku akan pergi hari Rabu sahaja (kalau berhajat nak makan aiskrim la), kerana hanya hari ini yang ada pakej promosi tersebut. Peliknya sebelum ini, tak pernah sekalipun mana-mana pekerja Baskin Robbin maklumkan akan Pink Day ini.

Cuma, aku terkilan, tidak diberitahu yang 'Hot Fudge' sebagai toppings dah habis. Jadi aku tanya 'sebenar-benarnya', apakah di outlet itu sahaja yang dah habis atau 'kapal export hotfudge karam dilautan?', jawabnya - Stok lambat sampai.. Fahamlah aku..Aku tak salahkan mereka pun..Cuma sewajarnya dimaklumkan pada customer awal-awal. Kalau di Jerman, mahu dipulangkan terus aiskrim tu..

No comments:

Post a Comment