Friday, July 6, 2012

YB Kamalanathan

Asalnya aku tak merancang nak tulis, cuma semalam, semasa aku di BERNAMA, ada forum bersama beliau, dan aku memang dari awal lagi, kagum dengan kemampuan berbahasa Melayu oleh beliau. Semalam, memang hard facts. So, aku puas hati dengan jawapan dia. YB Dr. Tan Seng Giaw (DAP) pun, memang aku profesionally respect pasal kemampuan bahasa Melayunya, dan kesungguhan bercakap tentang rakyat serta negara Malaysia.

Gambar ini, bukan lah gambar di BERNAMA semalam, tapi gambar ini, di NIKKO juga, sama dengan masa aku jumpa Phang Chin Fei tadi. Tahun 2011. Cuma, aku teringat masa kempen, waktu tersebut aku 'terhadir', masa itu, baru aku perasan, dan kagum akan kemampuan 'DS Rosmah menyampaikan ucapan'. Sungguh, kalau lihat pada kelulusan beliau, maka memang wajarlah DS Rosmah punya ucapan sehebat itu.

No comments:

Post a Comment