Monday, September 24, 2012

Berjaya Times Square

Hari ni pulak, forum by Tun M, untuk semua CEO yang hebat hebat juga. Ye lah kan, ade ke forum Tun M yang tak hebat?

Well anyway, it was nice to be there early, dan melihat semua yang hadir. Pada yang memanggil aku, thanks very much. Disebabkan trip aku ke Kelantan ditangguhkan, so aku decide to go for this and help out.

So, Tun M, sampai petang, cuma sebelah pagi, ada la taklimat by the President, by the invited speakers, yang semuanya dah kaya raya...

Cuma bila sampai waktu tengahari tu, aku terpaksa minta diri, biasalah kan...style Melayu, selalu bagitaw last minute kat aku. So, aku terpaksa rush p Putrajaya. Nasib baik la, aku berkeras nak datang balik ke Times Square untuk dengar ucapan Tun M...

Inilah dia event yang sebelah pagi nya...

Dan yang ini, masa makan tengaharinya... itu je k...ucapan Tun M? Nanti la aku ulas..., cuma nak kata, ada lah reporter yang agak agak kurang ajar dalam dewan ni...ntah la, tak taw aku ape nak jadi dah orang Malaysia ni...

No comments:

Post a Comment